What would you be doing if you weren't dustbusting?

Archived here are older posts which are no longer relevant or were redundant.

Moderators: Stardust@home Team, DustMods

Post Reply
KarMann
Posts: 61
Joined: Wed Aug 02, 2006 9:05 pm
Location: Milwaukee, WI, USA
Contact:

What would you be doing if you weren't dustbusting?

Post by KarMann »

So, if you weren't here clicking through movies, what would you have been doing instead?

Me, I kinda was thinking this might be the summer I finally buckled down and really learned some C programming. Fat chance now. :lol:
Let it never be said that your **** retentive attention to detail never yielded positive results. - Loki, Dogma

FA
Posts: 6
Joined: Fri Aug 04, 2006 6:11 am
Location: Lancashire, England

Post by FA »

hi dude,
im working from home at the moment, torn achilies tendon. Got a pot on my leg. great. so i've got plenty of time on my hands for looking for dust!!
Hows the beer over there mate. Isn't the miller brewery in milwaukee? The biggest brewery in the world (by physical size) i believe
I love MGD best american beer i've ever had.
Cheers

KarMann
Posts: 61
Joined: Wed Aug 02, 2006 9:05 pm
Location: Milwaukee, WI, USA
Contact:

Post by KarMann »

I'll trade you some MGD for some Strongbow!
Yep, Miller's here. There are plenty of American beers I like better, though, let alone the German stuff. But I suppose it's OK for a big-brewery beer.
Wondering, though, is "pot" British for what we call a cast? Plaster and bandages wrapped around it? If not, then what?
Let it never be said that your **** retentive attention to detail never yielded positive results. - Loki, Dogma

FA
Posts: 6
Joined: Fri Aug 04, 2006 6:11 am
Location: Lancashire, England

Post by FA »

yeah man, a pot is a plaster cast. only this thing is made out of like a plastic mesh and resin. super light.

Im not into german beers, far too strong for me. but i do like some foreign beers.
http://www.anaesthesic.be/delirium/carte/?lang=en
check this place out in brussels. I haven't been but some friends of mine have. they have over 2000 different beers. cool.
i wanna go there on holiday!!!

KarMann
Posts: 61
Joined: Wed Aug 02, 2006 9:05 pm
Location: Milwaukee, WI, USA
Contact:

Post by KarMann »

Do they make the Delirium Tremens there themselves? The pink elephant suggests it, and of course the name, and I see it in their list of beers. I've had that here a few times, good (& powerful!) stuff.
Let it never be said that your **** retentive attention to detail never yielded positive results. - Loki, Dogma

FA
Posts: 6
Joined: Fri Aug 04, 2006 6:11 am
Location: Lancashire, England

Post by FA »

dunno if they make it or its produced under licence. We have it over here. my mate sells it in his pub. i could only drink a couple of those then i'd be falling over!!!
Bitter is the stuff to drink here. don't really get it outside this country.
its made the same way as stout, guinness, but without roasting the barley so its not as dark. lovely. and its not got any co2 in it.
i'm sure it gets exported to the US but im not sure.

CrazyCelt
Posts: 12
Joined: Mon Aug 07, 2006 3:19 pm

spare time - yeah.

Post by CrazyCelt »

Wha??? I spend every waking moment on VM.

I shop online.

I work.
Last edited by CrazyCelt on Thu Aug 10, 2006 5:13 pm, edited 1 time in total.

Bernard Quatermass
Posts: 5
Joined: Thu Aug 03, 2006 12:34 pm
Location: England

Post by Bernard Quatermass »

I should be writing my Bride of the Father speech for my daughter's wedding in September. I have it in my head what I want to say, just can't seem to get around to putting it on paper!
"Men go and come but Earth abides."

Louis Wu
Posts: 15
Joined: Sat Aug 05, 2006 7:14 am
Location: where the shark-bubbles blow...

Post by Louis Wu »

I have any number of hot projects pending, but I'm hard down at the moment with eight stitches in my right thumb...we've all heard the addage that it is the dull knife that cuts you the worst; the same applies for the occasional dull bandsaw...

In any case, I'll be dustbusting exclusively for several more days, until the stitches are removed, then it's back to installing a backyard sprinkler system. Even though it rains often up here in the Pacific Northwest, it gets very dry in the summer.

Aquila Hawk
Posts: 66
Joined: Thu May 18, 2006 7:58 pm
Location: Delmar, NY
Contact:

Post by Aquila Hawk »

Actively studying the Helderberg Escarpment just outside of Albany, NY.
Everyone talks about SOH CAH TOA, but no one ever talks about CHO SHA CAO.

MDG
Posts: 42
Joined: Sun May 28, 2006 8:01 am
Location: South Africa

Post by MDG »

Hi Aquila,

I'd give anything to be
Actively studying the Helderberg Escarpment just outside of Albany, NY.
, that's sooo cool. You're living my dream ( frustrated geologist wannabe).

Louis, hope that thumb gets better soon.

Projects I have waiting.... some military history research ( family related),
getting my new telescope up and running and some D.I.Y. home repairs.

And, of course, remembering to feed my family, I forget about starting dinner when I'm so engrossed in searching for stardust. :lol:

Regards
Michelle
"We are Stardust, we are golden........." Joni Mitchell

Nikita
DustMod
Posts: 994
Joined: Wed May 17, 2006 8:33 pm
Location: Indiana, USA

Post by Nikita »

Hey Michelle!

I think you and I should invest in microwavable meals! :lol:
From dust we come

DustBuster
DustMod
Posts: 694
Joined: Wed May 17, 2006 8:12 pm
Location: Horsetown, USA

Post by DustBuster »

You can burn those too, Nikita!
No dessert for you- ONE MONTH!

Nikita
DustMod
Posts: 994
Joined: Wed May 17, 2006 8:33 pm
Location: Indiana, USA

Post by Nikita »

Yea, but at least the microwave would be keeping track of the time, not me. :oops:
From dust we come

MDG
Posts: 42
Joined: Sun May 28, 2006 8:01 am
Location: South Africa

Post by MDG »

:lol: Nikita,
The problem is that I am using some microwave meals already, guess I'll have to train my husband to open the microwave :lol: :lol:
"We are Stardust, we are golden........." Joni Mitchell

Post Reply